诡獁

Sing me a song of a lass that is gone
给我唱一首消失的的女孩的歌吧
Say, could that lass be I?
那个女孩会是我吗?
Merry of soul she sailed on a day
她快乐的灵魂伴随着航行
Over the sea to Skye
在大海和斯凯岛之间
Billow and breeze, islands and seas
微风拂过岛屿和海面
Mountains of rain and sun
拂过雨水和阳光笼罩的群山

All that was good, all that was fair
一切是如此美好 一切是如此平和
All that was me is gone
我经历过的这一切都已远去
Sing me a song of a lass that is gone
给我唱一首消失的的女孩的歌吧
Say, could that lass be I?
那个女孩会是我吗?

评论
热度(44)
回到首页
© 诡獁 | Powered by LOFTER